Указывает порядковый номер для зависимостей, регистрируемых в Unity. Если зависимости поддерживают этот атрибут, то если он не указан, порядок считается равным 0.
Поддержка атрибута обозначена в описании у интерфейса зависимости.
Сортировку зависимостей с поддержкой атрибута рекомендуется выполнять методом расширения OrderByAttributeAndTypeT(IEnumerableT).
[AttributeUsageAttribute(AttributeTargets.Class)]
public sealed class OrderAttribute : Attribute<AttributeUsageAttribute(AttributeTargets.Class)>
Public NotInheritable Class OrderAttribute
Inherits Attribute[AttributeUsageAttribute(AttributeTargets::Class)]
public ref class OrderAttribute sealed : public Attribute[<SealedAttribute>]
[<AttributeUsageAttribute(AttributeTargets.Class)>]
type OrderAttribute =
class
inherit Attribute
end| OrderAttribute | Создаёт экземпляр класса с указанием порядкового номера. |
| Order | Порядковый номер. |
| TypeId | When implemented in a derived class, gets a unique identifier for this Attribute. (Унаследован от Attribute) |
| Equals | Returns a value that indicates whether this instance is equal to a specified object. (Унаследован от Attribute) |
| Finalize | Allows an object to try to free resources and perform other cleanup operations before it is reclaimed by garbage collection. (Унаследован от Object) |
| GetHashCode | Returns the hash code for this instance. (Унаследован от Attribute) |
| GetType | Gets the Type of the current instance. (Унаследован от Object) |
| IsDefaultAttribute | When overridden in a derived class, indicates whether the value of this instance is the default value for the derived class. (Унаследован от Attribute) |
| Match | When overridden in a derived class, returns a value that indicates whether this instance equals a specified object. (Унаследован от Attribute) |
| MemberwiseClone | Creates a shallow copy of the current Object. (Унаследован от Object) |
| ToString | Returns a string that represents the current object. (Унаследован от Object) |