public readonly struct RoleUser : IRoleUser,
IEquatable<RoleUser>, IEquatable<IUser>Public Structure RoleUser
Implements IRoleUser, IEquatable(Of RoleUser),
IEquatable(Of IUser)public value class RoleUser : IRoleUser,
IEquatable<RoleUser>, IEquatable<IUser^>[<SealedAttribute>]
type RoleUser =
struct
inherit ValueType
interface IRoleUser
interface IEquatable<RoleUser>
interface IEquatable<IUser>
end| RoleUser(IUser) | Создаёт экземпляр типа значения по системной информации о пользователе. |
| RoleUser(Guid, String) | Создаёт экземпляр типа значения с указанием идентификатора и имени пользователя. |
| Equals(IUser) | Indicates whether the current object is equal to another object of the same type. |
| Equals(Object) | Indicates whether this instance and a specified object are equal. (Переопределяет ValueTypeEquals(Object)) |
| Equals(RoleUser) | Indicates whether the current object is equal to another object of the same type. |
| Finalize | Allows an object to try to free resources and perform other cleanup operations before it is reclaimed by garbage collection. (Унаследован от Object) |
| GetHashCode | Returns the hash code for this instance. (Переопределяет ValueTypeGetHashCode) |
| GetType | Gets the Type of the current instance. (Унаследован от Object) |
| MemberwiseClone | Creates a shallow copy of the current Object. (Унаследован от Object) |
| ToString | Returns the fully qualified type name of this instance. (Переопределяет ValueTypeToString) |
| Equality(RoleUser, RoleUser) | Сравнивает заданные значения на равенство. |
| Inequality(RoleUser, RoleUser) | Сравнивает заданные значения на неравенство. |